vídeos bròquils

El passat 11 de juny va cremar un contenidor. O 2 segons l'Actual. Per causes desconegudes.
Com a reporter "ditxaratxer" d'aquest bloc em vaig personar al lloc de l'incident, on vaig poder parlar amb el regidor Daniel Pérez , un encant de xiquet que va apuntar que es podia tractar d'una bretolada.
Li vaig preguntar per què no feien una tasca pedagògica per a conscienciar a la població del què és fer un bon ús dels contenidors. Em va respondre que no hi ha diners per a fer aquesta tasca.
Hagués pogut aprofitar l'article de l'Actual per a fer algunes declaracions pedagògiques, però tampoc hi ha més llums en el panorama polític castellarenc.



Vídeo pispat a l'Oriol de Mataró

El 30 d'abril es va publicar al youtube el segon vídeo de la campanya de l'ajuntament amb la intenció de que el ciutadà es doni per assabentat de l'article 61.1 de la normativa, així mateix s'ha anat publicant a l'Actual cada setmana la publicitat enganyosa. Enlloc expliquen en què consisteix l'article 61.1
Preguntant a la gent que va participar en el vídeo, ningú sap de què va l'article, diuen que passaven per allà, que un tal Carles els va dir si volien participar en un vídeo, aprofitant la confiança, i que de bon rotllo hi van participar.
El cas més genuí es va donar amb el regidor de CiU, el senyor Josep Carreras, que havent participat en el primer vídeo de la campanya, en el passat ple del 28 de maig, es queixava de que ningú li havia informat de la campanya.

El vídeo en qüestió m'ha semblat tan simpàtic que l'he enviat a l'APM

No hay comentarios:

Publicar un comentario